האתגרים המרכזיים בהפיכת איש מקצוע למנהל הינם: מעבר מביצוע המשימות באופן עצמי לביצוע המשימות באמצעות אחרים, בצד המעבר מלהיות אחד מהצוות למי שמוביל אותו. מעבר לא פשוט הדורש יוזמה, אמונה ביכולת להשפיע, אסרטיביות לצד יכולת לארגן להגדיר להנחות לכוון לבקר לנהל, לתקשר בבהירות בפתיחות לחבר ולהוביל אנשים לביצועים מיטביים.

התוכנית שאנו מציעים מטרתה "לחבר" את המנהל לאחריותו להצלחה של עובדיו, ולאפשר לו לקיים באופן אפקטיבי 4 שיחות חיוניות לניהול הביצועים:
1. תיאום ציפיות והגדרת מטרות
2. מתן שבח - משוב חיובי, שבחים על ביצועים טובים
3. הכוונה מחדש כאשר יש לשפר ביצוע - משוב לשיפור ביצועים והצעת דרכי פעולה מקדמות
4. שיחה לסיכום משימה / פרוייקט (תחקיר ולמידה)

כדי שהשיחות תהיינה אפקטיביות – נדרש מהמנהל לאמץ ולפתח 4 מיומנויות קריטיות:
1. להקשיב כדי ללמוד – להקשיב כך שהצד השני ירגיש מוערך ומסוגל לפתור אתגרים.
2. לשאול שאלות המאפשרות לשתף ברעיונות ותובנות לתועלת הפרויקט, המשימה והצוות.
3. לומר את האמת שלך – להיות כן, אמיץ, ישר ומכבד – כבסיס לבניית אמון וסביבה בטוחה.
4. לבטא אמון ביכולתו של העובד – להכיר בהישגיו, להוקיר אותו על תרומתו, לעודד התפתחותו ולהעצים יכולותיו

יצירת קשר

 

מגדל בסר 4 - רח' מצדה 7, בני ברק.
[email protected]
טלפון: 03-6486696