מחקרים מראים שעד 70% מהיוזמות לשינוי ארגוני נכשלות. סיבה אחת לכך היא שהבעיות והאתגרים אתם מתמודדים ארגונים מורכבים כיום מאי פעם. סיבה שנייה, וחשובה יותר, היא שהמנהלים של רוב הארגונים אינם משתמשים באסטרטגיית להובלת שינוי, תוך מעורבות אישית גבוהה שלהם, במטרה להפחית את ההתנגדות ולשכנע את העובדים בצורך בשינוי.
ללא אסטרטגיות המערבות את העובדים בתהליך,
ארגונים רבים אינם מצליחים להפיק את היתרונות שקיוו להגשים באמצעות שינויים דוגמת
– מיזוג ורכישה, הטמעת מערכת מידע, שינוי מבנה ארגוני ועוד. גרוע מכך, יוזמת שינוי
שנכשלה עלולה לייצר מהלכים הפוכים כגון ירידה בתפוקה, מחויבות נמוכה, מוראל נמוך,
בזבוז זמן ובזבוז כסף.
Leading People Through Change הינו מודל עבודה מארגן, לארגונים ומנהלים הנדרשים להתנהל ולנהל תוך כדי שינויים.
פתרון, שמטרתו ללמד מנהלים וארגונים כיצד להנהיג את הארגון בצורה שיטתית במצבי שינוי
המודל מתמקד בהבנת 6 שלבי החששות שארגונים / עובדים עוברים ומקנה 9 אסטרטגיות להובלה והנהגה של שינוי.