"במהלך שנת 2009 בחנו בחברה את האפשרות לשילוב שירות יוזם במוקד שירות הלקוחות.הנחת היסוד היתה כי חשיפת הלקוח למידע ומוצרים נוספים מחזק את השירות הניתן ללקוח.
מטרתנו היתה לגבש מהלך ותהליך ברוח התרבות הארגונית של החברה, תוך שמירה קפדנית על ערכי השירות הניתן ללקוח.
תהליך האפיון שילב ראיונות עומק מרמת מנכ"ל ועד רמת נציגי השירות, כלל גורמים רבים בחברה ולווה בקמפיין פנים ארגוני לשיווק המהלך. למהלך זה בחנו מספר חברות ייעוץ בתחום ובחרנו ב"מרכז לאימונים בעסקים" כחברה שתלווה אותנו במהלך זה. המרכז העמיד לרשותנו מלווה ומנחה שהצליחו להגיע ולהניע את נציגי השירות למהלך ולגבש אצלנו בחברה תהליך ההולם את התפיסה השירותית של חברתנו תוך ליווי מנהלי המוקד ונציגי השירות בהתנסות ובהצלחות. מזה שנה וחצי אנו נמצאים בתוך המהלך אשר תוצאותיו והשלכותיו מורגשות ברמת יצירת "וין וין" ללקוחות."